loading...
اخبار پرسپولیس و ایران و جهان
ali بازدید : 60 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

*درباره بازی با کره جنوبی و صعود به جام جهانی صحبت کن.

- ما در تیم ملی خیلی خوب تمرین کردیم و واقعا خوشحالم که به جام جهانی رسیدیم. در 3 بازی آخر همه ما برای موفقیت تلاش کردیم و به قدری خوب بودیم که توانستیم انتظار مردم را برآورده کنیم. در بازی با کره شرایط برایمان بسیار سخت بود اما روز تاریخی برای فوتبال ایران رقم خورد. البته نباید فکر کنیم کارمان تمام شده و باید با تدارک خوب برای آبروداری در جام جهانی تلاش کنیم.

* در بازی با کره جنوبی چگونه بازیکن شماره 18 آنها را که 198 سانتی متر قد دارد، مهار کردید؟

- ما قبل از بازی با لبنان بازی ازبکستان و کره جنوبی را تماشا کردیم. بارها کی روش فیلم بازی های مهاجمان کره جنوبی را دیدیم. من و امیرحسین صادقی چند روز قبل از بازی بارها با هم صحبت کردیم که چگونه آن مهاجم بلند قامت را مهار کنیم. روز سختی برایمان بود اما خوشحالم که سربلند بودییم

* رویانیان هم گفته بود تو مثل جبهه دفاع کردی.

- رویانیان به من لطف دارد اما واقعا می خواستیم جوابی قاطعانه به حرف های کره ای بدهیم. جواد نکونام گفت که برای تیم ایران خون که هیچ جانش را هم می دهد. همه ما این انگیزه را داشتیم. من هم نهایت تلاشم را کردم تا بتوانم از دروازه تیم ملی دفاع کنم.

* در طول بازی های مقدماتی جام جهانی با هادی عقیلی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری و ... بازی کردی؛ با کدامیک راحت تری؟

- من با همه آنها راحتم. در تیم ملی همه تلاش می کنند بهترین بازی ها را انجام دهند و خوشحالم که در بازی های آخر دفاع تیم ملی موفق بود.

* شنیده ای نبی در نامه ای به مهدی تاج اعلام کرده ملی پوشان باید دو هفته استراحت کنند؟

- واقعا همینطور است اما مساله ای که وجود دارد، این است که تمام مربیان لیگ برتر باتجربه هستند و قطعا می دانند که بازیکنان تیم ملی چقدر خسته اند. آنها می دانند که بازیکنان نیاز به استراحت دارند و باید چند روزی دیرتر به تمرینات اضافه شوند. امیدوارم همکاری لازم با ملی پوشان انجام شود.

* وضعیتت با پرسپولیس به کجا انجامید؟

- ظرف امروز و فردا وضعیتم مشخص می شود.

* تمایلت به ماندن در پرسپولیس است؟

- من دوست دارم بمانم. به هر حال مذاکره می کنیم و شرایط اگر مهیا باشد می مانم.

* احساست چه می گوید؟

- نمی دانم، باید ببینیم شرایط چگونه رقم می خورد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پرسپولیس در فصل جدید با سر مربی گری علی دایی چکار میکند؟
    نظر شما راجع به وبلاگ من چیست؟
    به نظر شما چکسی باید مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 278
  • بازدید کلی : 5,015
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبمستر

    تقویم شمسی

    تقویم شمسی

    ابزار وبمستر

    ارسال لینک

    کد آهنگ

    

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه

    فروشگاه ساعت مچی ساعت مردانه عینک آفتابی خرید عینک تماس با ما

    کد ساعت فلش